onsdag 1 september 2010

Kristdemokraterna är farliga

Jag skrev nyss om Vårdnadsbidraget, som jag tycker är en skamfläck i svensk politik, precis som jag tycker om utförsäljningen av Apoteket som riskerar ge fler skador av receptfria läkemedel. Allt är en politik som kristdemokraterna står bakom.

Det vore bättre att de satsade på en hälsosammare livsstil, och större satsningar på exempelvis tullverksamheten för att slippa få in lika mycket droger som nu, före en utförsäljning av apoteken, om deras omsorg verkligen vore att få fram en bättre folkhälsa.

Att Hägglund inte är någon feminist har jag inga som helst problem med. Men att han inte bryr sig mer om sjuka och att ge dem möjlighet att rehabiliteras gör mig betydligt mer irriterad.

Mer media ab ab svd svd hd dn dn smp smp exp gp gp gp hd


Inga helt anonyma kommentarer släpps igenom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar